Saturday, July 30, 2011

~UTM, SEMUDAH 1, 2, 3 UNTUK DIINGATI~



oh demmit!!!

pagi pagi ahad ni 

kepala otak gua dah mula terbayangkan UTM yang suku permai sana

buku buku gua dekat stor dah start hantar massage kat iphone 3310 gua nie

makanan berlalat yang super delicious kat Meranti dah lambai lambaikan senduknye dekat gua

bilik kuliah yang icon nyer terencat dah xsabar sabar nak jumpa gua (rindu le thewww!!)

.
.
.

weyh

apasalll ni???

gua belom nak bunuh diri dekat KB Mall tue agi laaa

asal sebok sebok nak panggil aku balek UTM weyhh

.
.
.

dah dah

shuh shuh!!!

kite nak enjoy jap jer kat umah kite

bleh???

.
.
.

tapi aku dapat rasakan (eh, napa 'aku' plak..ahh,tibai jer..kata 1Malaysia)

sebulan tue aku nak kentut pun xsempat

kejap sangat dowhhh

pejam terbeliak

pejam terbeliak

dah kne tido atas tilam bata UTM

huhu

tak caya tunggu arr




p/s: xsabar nak jumpa NUR DALILY ADRIANNA...mak cakap muka dye dah berubah, tue laaa xnak balek tengok ag....bukan xnak balek mak...tapi malu nak jumpa owang bawuu....yela laaa owang bwu tue ag putih dari iteee...huhu....nah, hari ni aku balek...bersiap sedia lahh untuk dihayun laju laju yer lily....lalalaaaaa~~


No comments:

Post a Comment