Saturday, July 23, 2011

~HANG OUT KETIKA MUDA REMAJA #6~



~Toy Museum, Penang~


semalam berangan jadi kanak kanak yang berusia 12 tahun jap 

coz

 teringin sangat nak pergi explore Toy Museum YANG PALING BESAR DI DUNIA

entah kat mana besarnye pun aku xtawu

sebab aku ase kecik cenonet jer

maybe jamban jer kot yang besar

huhu



*see, TERBESARRRRR DI DUNIA

but then

bila sampai

terkagum jap

"eh, banyak giler toy"

"eh, teddy xde ker"

"ala, ingat kan toy tue termasuk sekali ngan teddy bear punya collections"

"ala...."

"eh..."

haaaa

banyak betol soklan

mesti laa banyak soalan

budak budak 12tahun datang toy muzium kan

hehe






masuk masuk jer gallery 

mata dah disajikan dengan Barbie's Collection

dari yang lama till now

Barbie nie sebenarnya wujud dah lama 

dari tahun 1959 ag

dulu 

masa kecik kecik

cartoon Barbie laa yang aku follow

bangun pagi

tanpa muka dicuci

terus TV di-on-kan

collection movie movie Barbie skank pun best gak

movie Barbie yang aku paling ske

"Barbie as The Princess and the Pauper"

lagu dyeowng best giler

and

lagu yang paling mestilah

"If u Love me for me"

hehe

lepas dengar lagu nie

terus hari hari berangan nak kahwen ngan anak raja

ahhh!!!

ko memang selalu BERANGAN nur amiza

dush sekali baru balek ke dunia nyata

huhu









random toyssssss



feveret zahira



yeaayyy!!!!

aku memang suke bergambar ngan bontot King Kong

sob sob sob



haaaa

ini lebih sopan santun

kih kih



Tinkerbell and Peterpan



Final Fantasy 7

Cloud

but his gf (Tifa) takde



tapi kat Google ade

hihi

dulu dulu pic nie laa yang jadi profile pic YM aku

cun giler si Tifa ni

kan kan kan???

.
.
.

next

presentingggg



tempting x???

tempting x???

haha

aku curik curik snap tyme owang xde jer nie

hehe



biarkan dak maen ngan power ranger dye



perh

toilet dye pun ala ala purba

cepat cepat on camera arr

.
.
.



cit cit



toy camnie laa aku paling takot dulu dulu

ase cam renungan dye berhantu jer

huhu



*Masked Rider

but this one

adik laki aku ske

tah apa yang dye ske pun aku xtaw

cam lipas jer mata dye

huhhhh!!!

taste dak laki memang xsenonoh

haha






penat dok meng-rotate

tapi xrotate rotate

so

biarkan lah unrotate camnie

ini pun dikira cool ok

hehe



Chunky

movie paling seram tyme high school dulu dulu

kejam gilerrr si Chunky nie

sumpah

sampai skank pun aku still xsuke dye



masuk jer Toy Museum nie terus aku lupa umor diri ini 21tahun ker 22tahun???

then bila aku conggak conggak balek

owh still 21tahun upanya

hehe

eceh 

tadi kate 12tahun

pigiilahhhhh



agak agak

muka syaithon Laknatullah camni x???



at last

tercapai gak tujuan asal datang Toy Museum nie

aku nak carik si Optimus Prime jerk sebenarnyaaaa

ok 

dah jumpa 

jom balek!!!!



gggrrrrrr!!!!

.
.
.

disebabkan 

hari nie hari last hang out kat Penang

maka katham kan jelah

semua mall mall kat sni

.
.
.

mula mula pergi Times Square

and then pergi

Perangin Mall

next

First Avenue

pas jumpa 

Sushi King kat First Avenue

lunch sini sajelah

lama xmakan Sushi King



memain jap while zahira ordering the makananss






Green Tea ice cream so yummyyy!!

bagi sesapa yang xminum green tea don worry

rasa dye xmacam green tea pun



side dishess

main cos lom sampai ag

lapar weyhh tyme tue

huuhuu

so memang kne pesan mayak mayak



Sakana Black Pepper set

rasa black pepper dye pekat

memang terangkat laaa


selalu pergi Sushi King

makanan nie jer yang aku order

plus set set laen cam fried salmon fish and bla bla bla



zahira makan Irodori Gozen set

Udo soup dye masin masin manis macam kicap



sushi apa tah kenamanya yang aku makan ni

lupaaaaa

huhu



kenyang sampai mata terbeliakkkkk

kah kah



owh

lupa 

hari tue ade Udo Big Bowl Challenge

ase cam nak try coz memang lapar giler

and masuk masuk jer

nampak ade mamat chinese nie was taken that challenge

sekali tengok saiz mangkuk tue

mak aiiii

ag besar dari baldi kat umah

memang tak termampu laaa aku nak abzkan dalam masa splohh minit

if tak terrrhabis

RM38++ harus dibayar untuk satu mangkuk tue

ada brannnnn????

so

forget it laaa oiiii

order menu laen je arrhhh



k

 nak balek dah

pas beli barang sikit sikit

terus pergi cari bus

.
.
.

semalam last weekend pergi island

and

hari ni kne stay dalam bilik

coz nak packing packing barang

.
.
.

sedar xsedar dah 9minggu aku intern

thanks Farben coz diberi peluang untuk menjadi WORKER selama sploh minggu ni

tyme training

memang aku xsedar pun yang aku ni sebagai trainee kat situ

bergaul ngan pekerja perkerja Farben memang best

nak nak dyeowng memang sama baya jerk ngan aku

so

memang happening laaa lab kat situ

but i still need to force to say "gud bye"

ade rezeki jumpa ag

huhu


p/s: baju selonggok bak gunung blom dibasuh...bibikkkkkkk, basuhkan jap!!!....owh, i hope i can hire one bibik to wash my clothesssss....huhu






No comments:

Post a Comment