Tuesday, July 19, 2011

~HANG OUT KETIKA MUDA REMAJA #5~




~Genting Highland~

alah bisa tegal biasa

sabar jela

haha

memang xde kaitan pun dengan tajuk entry

next!!!!

k

nak start ceta nie

 kali kedua pergi Genting memang menyeronokkan

tue jer

hihi

sebenarnya dah lama postpone nak g Genting

but then

kena pergi jugak since dah dapat gaji 

so

perr ag

jom laaaa menghabiskan duet di Genting

kihkih






*jom tunggu bus

tyme nie kol 11.30mlm

owh

btw 

kteowng ambek package 2 hari 1 malam

ngam ngam abz weekend laa

ekceli

trip kali nie bukan lagi trip berdua

tapi berlima

ag 3orang member zahira datang dari KL

so

akan berjumpa di Genting jela gamaknya
.
.
.
selepas perjalanan selama 4jam setengah

sampailah tempat yang dituju

kteowng sampai kol 5pagi babe

gua takut takut berani jer nie

takut terjumpa owang mabuk baru balek dari club

huhu

rite after got the no. for check in

then

rehat rehat jap kat surau sebelom masuk subuh 




*The surau

disebabkan check in kol 2tengah hari

so

jom lahhh ber-roller coaster dulu 

yehaaaa!!!!



*mirror mirror in the world....bla bla bla







awal benor pergi beli ticket

pastu wat wat kagum

"eh, nape xde owang nak maen maen nie???"

memang laa xde owang coz  bawu kol 9pagi

sighhhh



see

xde orang kan???

so

memang xyah susah susah menglenguhkan kaki beratur panjang panjang cam ulat untuk maen la gamaknya

hehe



first ride

Spinner

next

Cyclone







next kepada next

Pirate Ship




owh

btw

i maen gajah terbang ini jugak

tetibe terasa menjadi kanak kanak 6tahun

hikhik






 tembammm nyer ikan ikan nie

buat gulai mesti sedappp

nyum nyum






on da way

naek ke level two



nyomelll laa bear nie

sapa nak hadiahkannnn????

angkat kaki plzzzz

ngehhh~~~







Space Shoot babe



 tetibe terasa diri ini sangat gagah perkasa

coz owang sebelah beriya iya menjerit

tapi diri sendiri

senyum sorang sorang

"eh, asal perut aku rasa geli geli ni???"

maybe symptom symptom Space Shoot kot

haishhh






at Beryl's Chocolate



"camna nak handle Bumper Boat ni kak Timah oiiii???...huhu"



"xyah susah susah,..meh jer tumpang aku ni....hehe"

.
.
.

tyme jejalan

tetibe

ternampak sekonvoi badut maen maen ngan budak budak

then

apa agi

mintak laa dye buatkan kite sesuatu

hehe



Love in making

jeng jeng

dah siapppp






waaaa

gua xsempat senyum terus zahira nie snap pic

huhu




then

1.30tengah hari

kteowng siap siap berangkat ke First World Hotel for check in

naseb baek xkne Q panjang panjang

of coz laa kan

pagi tadi kan dah ambek no for registration 

hehe



The Standard room



tyme nie members zahira dah sampai

so

ajak dyeowng masuk bilik dulu

then

pas usha usha bilik 5 min

haruslah kne gerak maen indoor game plak

hehe
























dah puas maen kat dalam

then

berpindah ke outdoor plak

aku ase

memang berbaloi laa rm62 yang dibayar

hampir kesemua aku maen

dari yang maenan kanak kanak hinggalah yang paling ekstrem cam Space Shoot tue
















sebenarnya

ade accident yang hampir hampir meragut nyawa aku tyme malam tue

huhu

untuk kali kedua naek Space Shoot

pengawal tue terlupa nak lock kan kunci seat aku ngan zahira

perhhhh!!!

meleleh air mata gua tyme kat atas puncak bila memikirkan japg gua bakal tercampak dari seat

memang tangan aku nie pegang besi seat seerat eratnye laa kan

huhu

at last

naseb baek xjadi pa per

sumpah

pasni aku datang

wajib aku maen ag menda Space Shoot nie

hehe

.
.
.
.

keesokan harinya

disebabkan bus kol 4petang

so

jejalan pusing pusing hotel and makan makan dulu



pagi yang hening di bilik yang berselerak




still berselerak dan bakal ditinggalkan secara berselerak before check out nanti

hehe












bf ke-3 gua

haha



ngah bosan bosan

so

maen maen snap laa sesapa yang aku ske

hikhik



annyeonggg First World

kite xkan berjumpa ag

coz pasni aku nak g melancong oberseeeee plak!!!!

haha



No comments:

Post a Comment