Saturday, July 23, 2011

~THURSDAY FOR FAST FOOD DAY~




eh!!!

khames punya ceta pun still nak gtaw ker???

opkoss laa

sebab

Chicken Cordon Blue yang aku makan dekat Secret Recipe sedap gilerrr

terharu dowh

hhheeee~~



Chicken Cordon Bleu

+

Chocolate bla bla bla (xingat nama arr coz makin hari aku makin tua..huhu)




setiap hirisan daging ayam diatas akan followed by lelehan cheese yang tersembunyi di dalam ayam 

syookk!!

.
.
.

zahira punya



The Big Tom Yam

I guess

coz

makin hari aku makin tua 

maka

perkara 2 hari lepas pun begitu cepat bleh lupa

huhu



ok

pas bayar

dah boleh blah

ngehhh~~



p/s: before bulan Ramadhan nie, memang aku aim nak makan banyak banyak, makan sampai ketat seluar...dan sekarang aim aku dah tercapai...ok, selamat tinggal seluar lama..next week dah kne usha seluar baru yang bersaiz besar plak...huhu


No comments:

Post a Comment