Tuesday, July 12, 2011

~ALAHAI CERITA KOREA~



sejak akhir akhir nie

tengok drama korea dah xsebest makan Big McD

padahal

dulu dulu

"kau lah pujaanku"

"perh, hero nie berlakon ag arr, wajib tengok nie"

sampaikan ada satu hari tue

tyme terawih masa umo aku belasan tawun

aku sanggup jer pura pura sakit perut tipu nenek aku

gara gara nak balek umah tengok "Stairway To Heaven"

memang loser gilerrr

bulan puasa plak tue

T_T


dulu

starting dengan ceta "Winter Sonata" laa aku follow korean drama

then

"Autumn In My Heart"
*perhhh, gua nanges tengok ceta nie...huhu

"Romance"
*ni pun nanges gak

"Lovers In Paris"
*nanges lagi

"Something About One Percent"
*nie xnanges coz kelakar

"Green Rose"
*drama nie gua nanges tiap tiap eps...huhu..nanges sorang sorang tyme weekend, kol 7am, coz tengok ulangannye pagi pagi buta

"Sad Sonata"
*nie pun nanges gak...lagu dye memang best...sampai skank pun still dengar

"Summer Scent"

"Full House"
*disebabkan ceta nie, aku paksa mak beli mp3 yang mahal dulu, coz nak dengar OST Full House hari hari

"Memories in Bali"
*drama nie memang stock nanges gua jer


tapi

skank tetibe dah start bosan tengok drama korea

"Boy Over Flowers"

beli jer cd dyeowng

tapi hampeh

setahun lebeh aku pending eps 4

then

CD plak dah hilang

so memang spoil laa kan

and

skank ceta tue dah basi

so 

kompem kompem laa bertambah malas nak tengok

tyme owang tengah heboh heboh ceta

 "You're Beautiful"
*drama yang berkaitan ngan muzik muzik memang aku xske

aku ngah ulang "Stairway to Heaven" tyme tue

pastu drama

"Marry me Mary"
*sempat tengok iklan jer kat umah...balek UTM terus jer lupa

"Secret Garden"
*perh, ni drama yang paling aku anti, sebabnye POMPAN TUA XSESUAIIIII DENGAN LELAKI MUDA....tapi kata orang, "alaaa, han ji won tue xnampak tua laaa"....ahhh, mata still nampak muka dye tua.

"Dream High"
*ceta apa ni???

"Playful Kiss"
*tengok laa skit skit tyne having lunch kat bilik Kina

"Paradise Ranch"
*ceta apa ni???

"My Princess"
*ceta apa ni???



and the latest one


"Heartstring aka The Scenery That I Saw"


15 minutes tengok eps 1 terus klik "X"

kah kah kah


p/s:

dulu

Hasnida: eh, asal kowang ske tengok drama korea???...best ker???

aku: best gilerrrrrr

Hasnida: eh, ko nak tawu.. aku tengok drama %^$%#  sejam jer from eps 1-16

aku: owh...yeker???

Hasnida: drama apa yang best skank???

aku: errrrrr???....aku ske drama dulu dulu....drama skank dah xpandai tengok

Hasnida: tapi drama jepun ag best laaa...drama korea kurenggg skit


now

has, you're rite

huhu









No comments:

Post a Comment