Tuesday, June 28, 2011

~KFC + PIZZA HUT~



elehhh luuu makan kfc and pizza pun nak heboh kat blog kan

hye brader!!!!

at least gua xheboh kat fb kannn

kah kah kah

malam nie

gua makan pizza hut ngan kepsi dalam satu malam k

unbelievable???

believe it

hehe

kalau dah lapar

maka

haruslah

menyumbat makanan ke dalam perut

tapi

damn!!!!

gua pesan meatball

dapat spegetti meatball plak kan





huhu






disebabkan

ase cam xcukup berlemak ag paha gua

maka 

jomlah ke KFC plak

untuk menjamah MAKANAN agi

lalalaaaaa





last last ayam tue kaci kat kucing disebabkan dah terlalu kenyang

haha

skank nie gua kenyang bangat

nak bergerak pun dah xmampu

eh

sowi babe 

malam nie gua tersamseng kampung skit

coz

member member gua kat fb semua post sal esok nak tengok Transformers

mana xhangin satu badan coz esok gua keje babe

dah laa esok member baek gua kahwen, gua xpat pg

dulu dulu tyme high skol


"eh, nanti nanti kalau aku kahwen, hampa semua kne mai taw"

"eh, mesti lah...aku JANJI"


janji hanya tinggal kenangan

T_____T

hanya gambar jela yang menjadi santapan gua nanti


k lah

gua nak bermimpi bf gua si OPTIMUS PRIME jap


~anyeoonggg~

No comments:

Post a Comment