Thursday, June 16, 2011

~TERSANGAT JELES OK #1~



kebanyakkan budak2 MRSM pasti akan apply oversea right after result trial spm kuar
tapi untuk level student cam aku nie
dengan result yang seciput lebih
 xterniat pun nak ambik form oversea
pernah sekali aku ngan member baek dulu ambek form japan
tue pun teragak agak nak ambek
last last ambek jugak la
tapi
xhantar pun
huhu
 pastu kuar plak form track pantas MARA
memang diri ini dah bertekad xnak ambek
takut takut jadi cam b4 this, ambek tapi xhantar
but then

pengumuman diminta pelajar bernama nur amiza binti mat tajuddin
sila datang ke pejabat sekarang

lastly
cikgu paksa gak ambek form track pantas MARA
tapi xde pa pe berita pun kemudiannya
means
xdapat laa tue kan
huhu

skank ramai kawan kawan further study kat oversea
aku pun nak jugak
kalau kat fb tue
ari ari aku update sal dyeowng walaupun kenal setakat bau bau bacang jer
setiap seasons dyeowng upload pics
memang xaci
nape kat melaysia ada musim panas dengan musim hujan jer????
so
jeles memang tahap meruap ruap sampai 5 round aku usha album dyeowng
hanya itu jer yang termampu
sob sob


syikin
law study in HUNAN UNIVERSITY, CHINA


izzy
biotechnology at VICTORIA WELLINGTON, NZ



masri
electrical and electronic engineering in YAMAGHUCI DAIGAKU


sabrina
PENNSYLVANIA STATE UNIVERSITY

semua gambar bajet nak ngan ais jer
seb bek kat malaysia ade ABC
klu x
memang kempunan laa kan xpat g oversea
huhu



wawa and jipah
qs at SHEFFIELD HALLAM UNIVERSITY


hanis
medic , MOSCOW


dulu
penah jugak aku berhajat nak further study kat indon or india (pilih yang dekat dekat jer)
kata kata minat medic laa nie
sekali ade sekor member aku nie hasut
terusss xjadi ambek
huhu
plus
aku tengok darah pun dah loya
haruslaaa kan fail for medic medic nie

last last
masuk bidang engineering
engineering pun engineering lah
tinggal ag setahun aku nak abzz bajar
sem depan aku kne start usha usha keje
klu tak
kompem kompem
mak aku perambat pegi nursing plak
adeyhhh
kne bajar ag kan
huhu

k lah
dah nak tido
esok kne sambung carik rezeki
nak kumpul duet banyak banyak ni
hujung bulan leh g genting
yuhuuuuuu!!!!

No comments:

Post a Comment