Wednesday, April 20, 2011

~SERESLY, AKU AKAN COBA UNTUK MENYAYANGINYER SELEPAS INI~


klu dah 5hari bad mood marah2 campak2 barang dlam bilik sebb dye

klu dah 5hari mood nak study xdatang datang sebb dye

klu dah abz beratus ratus RM baiki kepak, side mirror, tukar suis, tukar kepala n bla bla bla sebb dye

klu dah 5hari aku kemas bilik sekemas kemasssssnyer sebb dye

so

mmng aku akan SAYANG SESAYANGnyer laaa kan LC aku tue

huhu

tadi bru dpt LC slepas seharian hantr kedai

perhh

ase seMACHO MACHOnyer aku tyme ride LC tue
haha

so, dengan ini aku menDECLAREkan LC tue sbgai BF aku yg kedua selepas BMW
hehe

tapi

ingtkan dpt claim duet dr mak tadi 
yela abzz duet makan aku disebbkan LC tue
rupa-rupanye ni yg aku dpt
:
:
:
:

ayu, ckp kat mak, kak dah ambek moto..duet dah abzz..huhu

padan muka 

kalau nie la jawapan yg aku dapat

lebeh baek aku rindukan ayam ngan itik kat kg dr masg ngan budak ni

huuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!











No comments:

Post a Comment