Friday, April 15, 2011

~AKU DAH ABZZ KELASS WOIII~


arini kelas last aku

hepi??

bleh laaa

tadi ade poster presentation for PC
dtng2 jer N29 
nmpak camera man bagai
masuk tv3 ker nie??
aiseyyhmen 
rugi laakk xdtng awall
ahakzz

tapi

rupa2nya owng CTL
(CTL ker??? entah laa xingt nama dye)

best ker poster presentation???
ermmm..bleh laaa
aku xambek port pun
just menyibuk kat tepi2 jer
pastu gambr2kan diri skit
pastu makan
pastu balek
cam xbermakna jer aku dtng
adeyhhh

tapi kelas aku, 2 group terpilih top 3
tahniah
*clap3
hehe

tadi dah mintak sofcopy sijil CCM dri sakinah
coz aku target group dye tempat 2 menang
(haaa,nnti aku kaci pendrive kat ko yer...ko scan sjil nnti kaci kat aku..haha)
camne tetibe2 leh target no 2???
yela group afix no 3 kan
so sje jelah ngade2 ckp no dua
haha
xmasal ceta sal dyeowng kan
aigooo

nak merungut ag bleh x??
2 project aku blom siap 
huhu
hidup ini mmng penuh dengan esaimen
(haaaa....merungut ag....merungut ag
bajet ko sorng jela kan yg ade esaimen)


aku nak bercinta pun xsempat
tengok arrr tyme cuti sem nie
ari2 aku kuar dating ngan mak
haaa
puas hati



No comments:

Post a Comment