Wednesday, April 6, 2011

~SAYA SUKE STUDY LAST PUNYA MINUTES~


saya suke study last minute

tiap-tiap kali test saya AKAN study last minute

12jam sebelom test bermula, saya akan memaksa diri untuk membuat soalan2 past test sebanyak mungkin walaupun agak pening2 otak kerana ilmu tidak mencukupi

pabila terasa diri keletihan yang teramat sangat kerana kepala sudah berat, saya mula mengambil dadah yang merupakan minuman 3in1 untuk menambah kembali tenaga

jika maseh lagi terasa pening-pening lalat, maka saya akan menjenguk blog-blog kesayangan ataupun berlari-lari anak ke bilik rakan

pabila melihat rakan-rakan yang tekun study, niat untuk bergurau senda dengan mereka akan terbantut

maka,saya akan berlari-lari anak kembali pulang ke bilik

tanpa melakukan apa-apa ,hati mulai terasa runsing

lalu keluarlah beberapa ayat pertanyaan kepada diri sendiri

"eh,btol ke test esok ni?"

"asal laaa aku tido dlm kelas b4 dis??...huhu"

"eh2,chpter ni masuk ke test esok???cam xpenah bajar jer??"

"gilooonye soklan...btol ke jwapan aku ni???" 

"klu esok aku MC-kan diri bleh x?"

dan banyak lagi

sambil garu-garu kepala, sambil pk2kan jawapan, sambil tengok2 jam, sambil planning2 kahwen nnti nak pakai baju apa ek??

owh, mmng xde jawapan untuk soklan last tue
hehe

ok2

sambung lagi cerita

sambil tengok2 rumus, sambil bodohkan semut (ambek kau, selalu minum air aku kan), sambil usha blog kesayangan (blog lagi...adeyh), sambil pk2,nnti aku nak beli banglo 3 tingkat kat mne ek???

sambil
sambil 
sambil
.........
..........

jam sudah menunjukan pukul 0630am

ohohhhhh!!!
masa tido dah lepas
(naseb baek subuh xlepas kan)



aku ase semua reason nie cukup kuat kot untuk aku tido dalam kelas separation,PC n bla bla bla blaaaaa
huhu

No comments:

Post a Comment