Saturday, May 7, 2011

~LISTS-TO-DO~


cuti lama btoiii sem nie

perhhh

mmng MASYUK laaa kan

so, byk benda yg aku nak wat

first thing to do

nak masak makanan kegemaran aku

oh, i miss spaghetti very much
(nak letak daging + cendawansss mayak2)

pastu kne bajar masakan for orng pantang dari mak

before my mom deliver
(xsabar nak dpt baby girl)

pastu pastu

nak bajar make up

baru laa nmpak mecet skit kan untuk g keje

hikhik

then

nak bajar how to take care one little baby girl

cara pegang dye
cara ribakan dye
cara mandikan dye
cara bajukan dye

semua nie kne betol

baru nanti aku leh berlagak ngan dye

"eh2 budak, dulu akak jaga hg bagai MENATANG MINYAK YANG PENUH taw"

pastu pastu

nak drive keta laju2 kat kampung sambil hon kuat2
(nak kaci taw orang kampung aku dah balek umah)

hoho

then

nak g shopping kat mall yg aku ske

nak g jalan puas2 sambil habiskan duet ayah yg kedekut

huhhhh!!!


nak gossip2 ngan member sepermainan yg ku sayangi
(seres, rindu laa kat hampa, dayah and rahimah)

huhu

nak g makan laksa kat garden kuala nerang
(huhu, rindu gila laksa kat sana, mana nak dpt kat JB nie mcm tue)

then then

nak TIDOQ puas2 
24/7

hehe

lastly

PANGKORRRR 

here i come

hikhik





No comments:

Post a Comment