Wednesday, May 11, 2011

~HAIIII, BILE LAA NAK UBAH TABIAT BURUKSSZZ NIE NUR AMIZA??~


setiap owng tawu aku nie ske kuar enjoy

liar ker???

sellu overnight

sellu kuar makan ngan membersss

sellu wayang lewat malam

so

ciri ciri kewanitaan terAKHIR abad ini haruslaaa xde dalam diri nur amiza kan

kalau rasa nak kuar

sorang diri pun aku berani nak kuar

dari kechik memang aku dipantang kuar ngan kawan2

nak2 kuar malam

harus gaduh2 ngan parents dulu laaa bru leh kuar

huhu

last2, end up dengan tido dengan ketidakpuasan-hati 


orang laen leh kuar nape aku xleh kuar???


dah lama soklan nie xterjawab

sebabnya 

ayah aku malas nak layan budak sekor yang xpaham bahasa ni


tapi lepas high school

aku masuk matrik

perangai dah ubah skit2 tapi still bleh control


"eh miza, jom lepak"

"ermmm, xberani laa kuar pagi2 "

"ok,esok lah kita kuar"


bila masuk universiti

perangai makin menjadi2

seres xleh nak control

kuar sesuka hati jerk

tanpa pengetahuan mak

sampai satu hari tue mak aku nanges2 coz aku pergi desaru xgtaw dye

huhu

sejak hari tue, aku xpenah nak gtaw mak aku kalau nak g mna2

takut dye risau lagi

seresly

aku dah besar panjang skank

dah pandai jaga diri

so, harap sangat mak aku paham

huhu



23 mei 2011 nie aku start practical

kat penang lak tue

haruslah aku enjoy gila2 kan

harap-harap aku leh berubah

harap-harap aku xkuar pagi2 lagi

INSYALLAH

aku akan berubah nanti

yer 

NANTI!!!!



No comments:

Post a Comment