Sunday, February 6, 2011

~TERINGAT ZAMAN2 MUDA DI MANA AKU DAN KAWAN2 JALAN KAKI KE KELAS..HUHU~

tadi kan
tyme pukul 7.45am tadi kan (skank dah pkul 8.07am)
aku nmpak dak2 junior pakai bju kurung jalan kaki untuk tunggu bas (maybe la kan,padahal mne ade bas tyme2 7.45 cm nie)
ohoh
tetibe teringat zaman2 kegemilangan aku dlu
di mana  aku ke kelas menaiki kaki je kot
sian2
byk pahit manis nye taw
hujan
panas
mmng aku maen redah jer
dengan baju kurungnye ag
dengan buku berkilo kilo
dugaan 
dugaan

tapi npe cam xase letih ek dlu????
padahal skank nie aku ase cam jarak ke fakulti dari KTDI sebyk seploh+doploh kilometer kot
huhu

dulu dulu mmng hot klu nmpak senior2 naek kenderaan ke kelas
nak2 yg naek keta
ase cam dyeowng ngah melambai lambai tangan ke arah aku jerk sambil screamingggg
"hai, jalan kaki jer ker??"
DAMMMMN arrr

tapi skank apa kes kan nak rindu rindu zaman jalan kaki ke kelas klau nak g toilet pun malas
haha

k lahh
out dlu 
nak siapkan journal
semalaman aku xtido nie
mengantok mmng tahap vavi laa kan
adeyhhh
bab bab kje last minit nie mmng feveret aku
usah dipertikaitan ag laaaaa
T.T


1 comment: