Thursday, February 17, 2011

~OK, AKU BAKAL DEMAM..INI SERIUSSS~

per nie
per nie
suara dah cam JANTAN
selesema pun makin kejam
batuk pun makin kasar
sampay dah kne warning 

"miminnnn...klu nak batuk,jangan batuk dlm air aku daaaa"

yela yela tuan puteri
aku batuk kat luar bilik ko yer
hehehe

tadi g training netball
adeyhhh
nur amiza mmng FAIL netball
tapi kite try2 jela ek
mula2 malas nak g dah
mmng berat sangt kepala nie
pas balek dr kelas PM tadi
sampay2 jer bilik kina
terus landing sekatil ngan dye
yela bilik sendiri terkunci lak kan
adeyhh
naseb baek bear n bantal aku semalam ade dalam bilik dye
mmng sedap arr

 tyme jalan mmng kepala aku bergegar kot
serius nak TUMBANG
apakah???
nak makn penadol
tapi penadol xbagus lak
byk effect buruk pada badan
so jangan makan yer kengkawan
hehe

tambahan 
MINGGU NIE SANGAT2 PACK
sangat bagusssssssss!!!
byk kje oiiiiii
mmng aku nak KAHWEN arrr camni
huhu

apa nie???
dlu cikgu2 sekolah menengah ckp
life dak2 university mmng enjoyyyyy
ENJOYY laaa sngt kan
maybe enjoy dengan esaimen,test dan kuiz kot
maybe laaa kan
huhu

dah arr malas nak pk
wat sakit hati jer
pa per pun 
GUD LUCK to myself for test EE
wat leklok yer mimin
ko careless ag
mmng nak makan penampar sendiri
huhu

ok 
jom makan
tengah hari tadi pelahap pau jer kot
dah laaa dlm kelas PM aku tido jer
mmng pandai aku  cover kepala
hehe

p/s: jom dengar 'AGAINST ALL ODDS'..seminggu aku dengar lagu nie dlm bilik..hehe



4 comments:

  1. naseb baek ak tendang kusi ko..
    klu x dah lama kna ngn lec..hahahhaha

    ReplyDelete
  2. bukan ke ko pun bajet cover kepala gak ker???ahaha

    ReplyDelete
  3. haha...ko mmng..asal kelas PM jer duduk belakang aku kan..per barang tido2 kat belakng..jom ikut contoh aku..tido depn2 dye....SEMPOIIIII..

    ReplyDelete