Friday, January 28, 2011

~YER AKU MAAFKAN DYE...I GUESS..HUHU~

Disebabkan bad mood semalam dah reda
so i guess that i should forgive 'dye'

ya maybe
maybe untuk hari ini 
coz
mungkin hari2 laen datang balek mood kegeraman tanpa batasan itu
entah laaa npe aku leh cepat terasa dengan perbuatan orang

maybe
ini lah nur amiza
mmng cepat terasa 
i mean sensitive
nak buat cane kan
aku nie perempuan
bukan lelaki gagah perkasa
klu aku lelaki
dah lama aku set rambut kaci hensem
wooo...i like spike style
macho2
haha
(haisshh,dah lari topik nie)

even dengan mmber2 sendiri pun aku leh terasa ati 
tapi ak pendamkan jela
malas nak layan lelama
coz aku sayang kawan2 aku
dengan family lagi laa
tambah2 ngan mak 
cuti sem lepas
2 hari ak majok ngan mak sendri 
mmng gileee punya anak
tapi tue kira kejap jerk
mmber aku seminggu kot dye majok ngan mak dye
hehe
mak aku mmng ske kritik masakan aku
cane nak kahwen kan klu xreti masak kan
laki mne ske pompan yang xreti masak
penah satu hari ak give up giler2
then,apa ag
aku buang apa yg ak masak tue
pastu terus masuk bilik
mmng ak mogok xmakan hari tue
satu hari aku xbercakap ngan mak
sampai laa hari kedua
tue pun sebb mak aku ajak g shopping kat tempat yg ak ske
(pandai mak pujuk)
hehe
klu x
xdenye ak berbaek ag
hehe
dengan ayah lak
hari2 ak bad mood ngan dye
yela, semua benda yang aku mintak dye xkaci
huhu
asek suh aku berjimat jerk dulu, kini dan selamanya
so,terpaksa la berhempas pulas untuk beli sendiri


entahla sampai ble ak boleh jadi camnie
azam tahun nie mmng aku nak berubah
dah xnak terasaa hati ngan orang ag
mintak2 diperkenankan
hehe



2 comments: